Reklamační řád
 Záruka a postup v případě reklamace

 

Místem pro uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího, adresa viz níže. U zboží, kterému je na území ČR poskytován autorizovaný servis výrobce, doporučujeme z důvodu úspory času i nákladů uplatňovat reklamaci přímo v autorizovaném servisním středisku. Seznam středisek a produktů naleznete v menu Servisní reklamační střediska.

 
Jako záruční list pro každý produkt slouží daňový doklad. Záruka se počítá ode dne doručení a převzetí zásilky koncovým zákazníkem. Záruku lze uplatnit pouze v souladu se záručními pravidly konkrétního výrobku. Pokud je závada na výrobku neslučitelná těmito podmínkami (vady způsobené nesprávným používáním výrobku), nelze reklamaci uplatnit.

 

Záruční doba uvedená u všech produktů v obchodní galerii je platná pro spotřebitele a řídí se občanským zákoníkem. Právo na reklamaci má zákazník tehdy, má-li zboží prokazatelnou vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným použitím nebo se nejedná o běžné opotřebení, na které se záruka nevztahuje. Pro uplatnění reklamace zákazník postupuje podle pravidel reklamace obchodní galerie, zákazník vyplní reklamační formulář a zboží pečlivě zabalí tak, aby nemohlo dojít při přepravě k poškození.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na uhrazení ceny dopravy, rozumí se v nejnižší možné míře nutné k bezpečné dopravě. V případě neoprávněné reklamace toto právo zákazník nemá. Cenu dopravy reklamovaného zboží musí zákazník hodnověrně doložit. Všechny pravidla reklamace na obchodní galerii eshop.slim.cz  se řídí zákonnými normami platnými v České republice. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní.

Pokud není danému zboží poskytován na území ČR autorizovaný servis výrobce, v případě reklamace jej zasílejte na adresu: SLIM, s.r.o. Vrbenská 6, 37001 České Budějovice.

 

Zboží na výměnu nebo reklamaci neposílejte na dobírku!

Peníze za vrácené zboží nevracíme na centrále, ale posíláme na Vámi sdělený účet!

  

Výměna/vrácení zboží

 Jako záruční list pro každý produkt slouží daňový doklad. Záruka se počítá ode dne doručení a převzetí zásilky koncovým zákazníkem. Záruku lze uplatnit pouze v souladu se záručními pravidly konkrétního výrobku. Pokud je závada na výrobku neslučitelná těmito podmínkami (vady způsobené nesprávným používáním výrobku), nelze reklamaci uplatnit. Záruční doba uvedená u všech produktů v obchodní galerii je platná pro spotřebitele a řídí se občanským zákoníkem. Právo na reklamaci má zákazník tehdy, má-li zboží prokazatelnou vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným použitím nebo se nejedná o běžné opotřebení, na které se záruka nevztahuje. Pro uplatnění reklamace zákazník postupuje podle pravidel reklamace obchodní galerie, zákazník vyplní reklamační formulář a zboží pečlivě zabalí tak, aby nemohlo dojít při přepravě k poškození. Reklamované zboží zasílejte vždy pouze na adresu: SLIM, s.r.o. Vrbenská 6, 37001 České Budějovice. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na uhrazení ceny dopravy, rozumí se v nejnižší možné míře nutné k bezpečné dopravě. V případě neoprávněné reklamace toto právo zákazník nemá. Cenu dopravy reklamovaného zboží musí zákazník hodnověrně doložit. Všechny pravidla reklamace na obchodní galerii eshop.slim.cz se řídí zákonnými normami platnými v České republice. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní.

Zboží na výměnu nebo reklamaci neposílejte na dobírku!

Peníze za vrácené zboží nevracíme na prodejně, ale posíláme na Vámi sdělený účet!

 

Výměna zboží - náklady na dopravu

Při výměně zboží za jiné (např. z důvodu nesprávně zvolené velikosti, barvy atd.) hradí náklady na přepravu kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba Doprava ZDARMA, kterou obchodní galerie eshop.slim.cz poskytuje u objednávek nad 10000,- Kč v rámci ČR .

Stornování objednávky nebo odstoupení od smlouvy

Zákazník má právo od smlouvy odstoupit v každém případě, kdy dodavatel (eshop.slim.cz ) nesplní svoje závazky vzniklé potvrzením závazné objednávky. Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem do 30 dnů od data doručení. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (přepravné+balné+dobírkovné apod., přehled nákladů viz níže).

 Obsahuje-li objednávka více jak jednu položku a předmětem odstoupení od smlouvy se stává pouze část dodaného zboží (nikoli objednávka jako celek), je postup při hrazení nákladů spojených s dodáním tohoto zboží prodávajícímu následující:

 V případě, že hodnota zboží, které není předmětem odstoupení od smlouvy (zákazník si ho ponechává) převyšuje 10000,- Kč, náklady na dodání hradí prodávající. V případě, že hodnota zboží, které není předmětem odstoupení od smlouvy nepřevyšuje 10000,- Kč, náklady na dodání hradí kupující.

Tyto náklady činí:

u zásilek v rámci ČR: dopravné 119,- Kč + dobírka 30,-Kč (při platbě dobírkou)

Vracené zboží zasílejte na adresu: SLIM, s.r.o. Vrbenská 6, 37001 České Budějovice.

 

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace